بخورمش یا زوده 🤣🤣🤣😍😍

تصویر
۶ پاسخ

کم کم بخور تموم نشه🤣

یک دو سه شروععع😋😋

بذار لای نون با گوجه و خیار شور 😋😋

پلو با طعم نینی😂

والا دیرم شده 😁

وقتشه😋

سوال های مرتبط

مامان مانیار🫀 مامان مانیار🫀 ۱۵ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان ۱۷ ماهگی