۳ پاسخ

من چون شیرخودمو میدادم و پسرم بدغذاس دکترش گفت معمولا بیشتریا تا ۲سال ونیم میدن که بچه کمبود نگیره اما یروز درمیان گفت بدم

باید دو سالگی ازمایش بده اگه احتیاج داشت اهن و ... بگیره

تا دو سالگیه ولی من ۲ سالش بشه میبرم دکتر ببینم اون چی میگه

سوال های مرتبط