مامانای هم هفته من شما شکم دارین؟

۸ پاسخ

من بارداری دوم هستم ولی ندارم کمی نگرانم

بچه اول رو خیلیا شکم ندارن و از ماه هفتم شکمشون کمی برجسته میشه

من تو هفته های شما تخت تخت بود یک هفته دیگه میرم تو هفت شکم ندارم بازم اما دکتر گفت رشد بچه عالیه

من نداشتم قبلا الان تقریبا کم کم میخواد پیدا بشه

چرا من همونم که بودم شکم داشتم معلوم نمیشه دارم یا نه همش نگرانم

من از قبل داشتم بارداری دومه الان یکم بیشتر شده

هیچ.

عزیزم من هنوز ندارم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🐣🩵 مامان قند عسل🐣🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهفتم بارداری