۲ پاسخ

کلا مدلش اینه چرب طبق دستور رو قوطی درست کنید بادسر شیشه سایز ۳ راحت میخوره

خب باید غلیظ باشه عزیزم که بچه بر نگردونه اتفاقا من حتما چند دقه صبر میکنم تا غلیظ بشه

سوال های مرتبط

مامان گیسو💖 مامان گیسو💖 ۱۰ ماهگی