ان اس تی از هفته چندم بارداری میگیرن؟

۱۱ پاسخ

از هشت نه ماه

منظورت همون ضربان قلب اگه هست از ۱۶ هفته به بعد

از۳۰ببعده

عزیزم ان اس تی واسه وقتیه که حرکات بچه کم بشه یا یه ۲۴ساعت تکون نخورده باشه یا درد داشته باشی دکتر میفرسته ان اس تی

ان اس تی چیه؟

ان اس تی چی هس

از ۳۰ هفته

ماه ۸ و ۹ فکر کنم

معمولا۳۰به بعدولی پزشک اگه لازم بدونه میفرسته

سلام عزیزم نمیدونم یه سوال حرکاتشو میفهمی یانه هنوز؟

وای منم همینه سوالم

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسری مامان گل پسری روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه و حانیه مامان ریحانه و حانیه ۱۰ ماهگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩷 آنیــا 🩷 مامان 🩷 آنیــا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر قشنگم مامان پسر قشنگم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری