۱۲ پاسخ

من سر دخترم خییییلی لاغر بودم استخونی . و حدود ۱۰هفته حس کردن خیییلی ضعیف

من ۲۰هفته حس کردم
واضح از روی شکم ۲۱ هفته و ۳روز بودم

من تازه امروز دارم اون حس حباب تركيدن رو مي فهمم. جفتم هم خلفي هست. نگران نباش ايشالا صحيح و سلامت باشن همه بچه ها

من ۲۱هفته حس کردم
از زیر شکم و واژن شروع شد

این هفته گاهی وقتا

من از ۱۹ نفهمیدم گلم کم کم ولی ۲۱ خیلی واضح هستش تکون هاش گلم

من امروز دقیقا بالای ناحیه شرمگاهی سمت چپش ی چیزی تکون بود فکرکنم خیلی کم بود دیگه نمیدونم نینی بود یا نه

اولین تکون18هفته مثل ماهی...
بقیه تکون هارو 20روی پهلو واژن

بستگی داره چه نوع جفتی باشه

قدامی دیر تر حس میشه من خودم ۲۱ هفته

30هفته ام بود فهمیدم خخخ

من تقریبا دوهفته پیش چندبار حسش کردم
بالای نافم
همه میگفتن نی نیه
اما الان هیچی تنبل شده

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارز🥺🧿💋 مامان دلارز🥺🧿💋 هفته بیست‌وهشتم بارداری