مثبت هست یا منفی ؟؟

تصویر
۹ پاسخ

ایشالله دفعه بعد

سلاااااام
یه گروه دوستانه تو روبیکا داریم برای اقدامی ها و باردار ها اگه خواستی بیای به ایدیم پیام بده تا عضوت کنم😁
@wowoo_on

منفیهه

صبر کن زود رفتی

منفی

مرسیییی....من ۲۳ ام پریود میشم...اما الان خونریزی دارم...علت چیه اینقدر زود؟؟

منفی عزیزم

آره عزیزم منفیه.باید بالای ۲۵باشه

متاسفانه منفیه

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته سی‌وششم بارداری
somayeh somayeh قصد بارداری
مامان سید امیر علی مامان سید امیر علی ۱۳ ماهگی
فاطمه فاطمه قصد بارداری
بهاره بهاره قصد بارداری
معصومه معصومه قصد بارداری
بانو❤️ بانو❤️ قصد بارداری
مامان مامان بشم مامان مامان بشم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هفدهم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سیزدهم بارداری