سلام دوستان سزارین دوم سخته

۳ پاسخ

به نظرم کلا سزارین سخته اولی و دومی نداره

واس من راحتر بود خیلییی

سلام نه راحت تر از قبلیه😊

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۶ ماهگی
مامان زندگیم و تو دلی مامان زندگیم و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧿💖🤲 مامان 🧿💖🤲 ۳ ماهگی