دوستان برای سزارین دوم بیهوش میکنن یا بی حسی

۷ پاسخ

عزیزم شما ۴۰هفتته چرا تا الان زایمان نکردید؟؟سزارینی هستید

فک کنم به درخاست خودت باشه

من قبلی با بیهوشی بود به نظرم خیلی بهتر از بیحسیه
توانسو ندارم ببینم

من دومی هستم اولی بی حسی زدن داخل کمرم ولی دومی نمیدونم

فرقی نداره. من با بی حسی از کمر سزارین شدم

من دوتاش بیهوش شدم

من بیهوش میشم اولی هم هستم

سوال های مرتبط

مامان احسان مامان احسان ۳ ماهگی