هم هفته های من ماه دردی هم دارین

۷ پاسخ

یعنی واقعا درد داشتن طبیعیه توی این هفته؟؟
مگه نمیگن ماه درد مال ماه آخره؟

شما سونو وزن رفتین چن بود بچتون تو 33هفته

من روزی دوسه بار درد دارم،انشالله این روزا هم بگذره سلامتی بدنیا بیاد

از من خودشو سفت می‌کنه بعدشم چنان دردم میگیره ک نگو زیر دلم و کمرم و میگیره،

آره گلم

درد تا دلت بخاد کشاله رونم و زیر دلم وتونافم

اره خیلی بده روزی دو سه بار

سوال های مرتبط

مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان 💓🌛🌸انس مامان 💓🌛🌸انس ۱ ماهگی
مامان hoseyn..ali مامان hoseyn..ali ۲ ماهگی
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان بنیامین و تودلی مامان بنیامین و تودلی ۱۲ ماهگی