وای خداروشکر من اصلا از گوشی منعش کردم سمتشم نمیره،براش محدودیت بزار
قایم کن دو روز از سرش بیوفته یعنی چی که از الان برای گوشی گریه کنه
یکی دوروز هرچقدر ک گریه کنه حواسش پرت کن بهش نده از سرش میپره
برنامه هایی که دوست داره رو مخفی کن گوشیو بده بهش ببینه چیزی نیست خودش گوشی رو پرت میکنه کنار پسر منم اینجوری بود تمام برنامه ها رو مخفی کردم حتی گالری و موزیک تماس پیام الان بهش میدم میبینه چیزی نداره بیخیال میشه
عزیزم خودت چون عادتش دادی با چیز دیگه مشغولش کن یهو ازش نگیر کم کم کمش کن مثلا روزی چند ساعت میدادی اگه مثلا ۳ ساعت بودی روزی ۲و نیک ساعتش کن بعد ۲ ساعت به صورت طولانی نذار دست بگیره
دختر منم اینجوری بود هرچی برنامه بود مخفی کردم عکسا و فیلمارو هم زدم رو فلش الان میگ میخوام میدم دستش میبینه هیچی نداره دیگ نمیاد سراغش
بچه منم. بخدا کلافه شدم
دختر منم عادت کرده بود هر شب قبل خواب بره گالری عکساشو ببینه یروز همسرمم رفته بود ورزش شب گوشی خواست گفتم گوشی من نداره گوشی بابات هست اونم گوشی برده بعد بهانه گربه کوتاه نیومدم باباش رسید فرداش گوشی اونو خواست گفتم عمرا بدی بهش اونم گفت فقط همین یه عکس تو صفحمه دیگه کوتاه اومد از سرش افتاذ یعنی ببین خودمون عادت دادیم یبار که غذا نخورد میزاریم جلوش میبینیم خورذ چندبار میزاریم از دفعات بعد نه میخوره فقط میخواد کوشی به دست باشه سعی کن ترکش بدی حتی گریه کرد میکنه خسته میشه خیلی رو مخ بود یه نیم ساعت تو کالری میگشت
برنامه هایی باهاش بازی میکنه روکم کم پاک کن چیزی نباشه خودش میذاره کنار من این کاروکردم
چقدر وابسته بوذ مگ
من اصلا گوشی نمیدم شاید رزی ده دقیقه
تو این سن این وابستگی خیلی بده
جدی باش و از سرش بنداز
کلا نذارید صفحه رو ببینن زود یاد میگیرند
ازهمین امروز بهش نده بخصوص وقت خاب شب وصب ک بیدارمیشه سخت هست ولی ترکش بده
هرچی گریه کرد نده یا جلو چشمش نزار باشه در طول روز و حواسشو باچیزای دیگه گرم کن کثلا بشبن بااسباب بازی که دوس داره بازی کنید تا حواسش پرت شه منم از اول به دخترم گوشی ندادم هرکی خواست بده اجازه ندادم جدیدا واقعا از دستم داره درمیره مخصوصا عموش خیلی گوشی میده بهش یا یه جا میریم کیبینه همه دارن میگه منم میخوام دلم میسوزه کم میدم بهشو زود ازش میگیرم مثلا حواسشو پرت میکنم میگیرم یا قبل گرفتن چندبار بهش هشدار میدم هی میگم تا ذهنش اماده باشه
امروز صبحمیخواست که حواسشو پرت کردمو گوشیو از جلو چشمش قایم کردم نخواست
دخت منم وابسته شده بود مخصوصا تو ماشین قانون شده بود ک گوشی بدیم بهش انگار
کلا تی وی و گوشی رو قطع کردم
چون هر وقت گریه کرده بهش دادی یاد گرفته
بذار گریه کنه ولی نده
دختر من بعد ج نگ خیلی بدتر شده
پسر منم وابسته بود خیلی کمش کردم خیلی جدی بهش بگو نه سرجمع در طول روز یکساعت اگه بهش بدم ولی خب خونه مادر شوهرم یا مامانم میره بهش میدن
راهش اینه که جلوش دایم گوشی به دست نباشید … بچه ها الگوهای رفتاری مارو تکرار میکنند…
پسر منم در شبانه روزچهار پنج بار یه ربع میبینه ولی دیگنصفه شب پا میشه گوشی میخواد خیلی بده 🤦♀️
وای خیلی وابسته شده چرا اخه؟؟😐
پسر منم تا چشماشو باز میکنه میگه فقط گوشی
یا خداااا مگه چقدر گوشی میدید که نصف شب بهونهشو میگیره
ماهان هم یاد گرفته بود فیلتر شکن وصل میکرد میرفت اینستا 😂😂 گریه میکرد نمیدادم بهش الان چند روزه گذاشتم پوشه گفتم پاک شده دیگه بیخیال شد نمیگه بده
بزار گریه کنه و نده بهش
یه ساعت دوساعت..نهایت خسته میشه دراز بکش چشماتو ببند
یه هفته شاید ایتجور باشه شایدم کمتر..ولی از سرش میفته
تو طول روزم گوشیو قایم نکن جلو دیدش نزار..خودتم جلو چشمش خیلی کم استفاده کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.