11هفته و5روز واسه انتی خوبه؟

۱۰ پاسخ

دکتر م برام نوشته 12هفته پر باید یعنی وارد 13هفته بشی

من دکتر تاریخ ۱۲ هفته و ۳ روز زده گفت بهترین موقعست

خوب بزار ۱۲ پر بشه

خوبه من ۱۱ هفته و ۶ روز رفتم

گلم اینها دارین

تصویر

اره من دقیق همین بودم

ایشالا که همه چی عالی و بینظیر باشه 😍❤️

دو یا سه روز دیگه صبر کن

اره عزیزم
منم ۱۱ هفته و ۴ روز رفتم

خوبه ولی دو روزم صبر کن
چون انتی تاریخ عقب جلو میفته

سوال های مرتبط

مامان مرساناوجوجه🐣💙 مامان مرساناوجوجه🐣💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان 🩵akay🩵 مامان 🩵akay🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری