خانما نگفتین 11هفته و2روز میشه انتی داد

۶ پاسخ

منم دکتر واسم تاریخ فردا رو زده.۱۱هفته و یکروز میشم ولی هفته بعد میرم.چون تو اینستا دیدم گفته بود از هفته ۱۱تا۱۳ میتونید برید ولی از هفته۱۲برید بهتره اونموقه بچه کاملتره

صبرکن تا ۱۱هفته و ۵روز
بهترین زمانش ۱۲هفته اس

اره میشه من ۱۱ هفته و۴ روز رفتم

دگ واسا دوازده بشی با خیال راحت برو چ عجله ایه

میشه ولی خیلی زوده من خودم 11 هفته رفتم

میشه چرا نشه

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان 🩵akay🩵 مامان 🩵akay🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی و نیارا مامان تو دلی و نیارا هفته بیست‌وپنجم بارداری