خانوما حرکت بچم کم شد خیلی چیکار کنم

۶ پاسخ

تو چرا هنوز زایمان نکردی 🤣🤦🏻‍♀️ منتظرتیم

برو بیمارستان ان اس تی بده وقت زایمانته خیلی مراقب باش

چرا ان اس تی نمیدی؟
دیگه تو هفته ی شما حتی اگه دکترتم‌نگه خودت باید بری بدی
من ک هفته ی دوبار ان اس تی میدم ب خاطر دیابت

نوار قلب بده حتما

برو یه nst بده

عزیزم به احتمال زیاد به خاطر بزرگ‌شدن جنین باشه و همه اینکه تکوناش حس نمیشه اما به دکترت حتما بگو که بررسی کنه شاید لازم باشه زودتر بری بچه تو دنیا بیاری

سوال های مرتبط