۸ پاسخ

منو بگو جمعه تولدشه هیچ غلطی نکردم

عکسشوبده من رایگان برات طراحی کنم

من نزدیک ۲۰ روز دیگه تولدشه تم تولدم امادس کیک رو هم انتخاب کردم دادم ب کسی ک میخواد درست کنه

چنده اسفنده گلم

من چی بگم فردا تولد پسرمه هیچکاری نکردم ۲ هفته دیگه هم تولد دخترم

منم تولد دخترم25دی هیچ کاری نکردم ولی قصدم اینه ببرم آتلیه عکس بگیرم ازش و یه تولد کوچیک خانوادگی هم بگیرم تا بزرگتر نشه تولد بزرگ براش نمیگیرم چون حالا متوجه نمیشه با یه کلیپ کوتاه

بخدا یه جوری گفتی ترسیدم چیشده اووووسه ماه حالا من ۱۰/۱۰تولدشه هیچ کاری نکردم

۲۵روز دیگ تولد دخترمهههه
وای من هیچکاری نکردم.ن انتخاب تم ن کیک ن لباس ن حتی رنگی مدنظرمه
پارسال تمش صورتی بود دخترم الانم میگه صورتی نمیدونم چیکارکنم

سوال های مرتبط

مامان النا کوچولو مامان النا کوچولو ۱ سالگی
مامانا من پارسال واسه بچم تولد نگرفتم بردمش آتلیه عکس گرفتم ازش امسال هم گفتم ببرمش آتلیه و روز تولدش یه کیک واسش بگیرم ببرمش بیرون و بعدشم خانه بازی و کادو بگیرم واسش یه تولد سه نفره چون با خانواده شوهرم زندگی میکنم ، دوس دارم سه نفره بریم بیرون واسه تولدش .. حالا دیشب خواهرشوهرم بهم میگه نه تولد بگیر واسش گناه داره 🫠 خب من چند کیلو کیک بخرم که بچهای اونو سیر کنه سه تا بچه فقد تعداد خودشونم زیاده(قضیه داره) اخرشم نزارن به دخترم تو تولد خودش خوش بگذره چون بچهاش خیلی دخترمو اذیت میکنن و هرچی مال اونه رو ازش میگیرن کادو اینا هم نمیدن معمولا چند بار تولد منو شوهرم بود اونا میومدن کیک و شیرینی رو میخوردن و میرفتن اعتقادی به کادو دادن ندارن انگار حتی واسه بدنیا اومدن بچمم کادو ندادن با اینکه ما تولداشون کادو میدیم همیشه، حالا از دیشب سردرگمم که فقد آتلیه ببرم و برنامه خودم رو اجرا کنم یا تولد تو خونه بگیرم براش و دعوت کنم ؟ خودم که دوس ندارم تولد بزرگ بگیرم فعلا چون با این اوضاع اقتصادی واسه هزینه ش خیلی زیاد میشه و مطمئنم به دخترم خوش نمی‌گذره حالا بزرگ بشه هم عکس آتلیه ش هست که ببینه نگه بهم اهمیت نمی‌دادن