۱۰ پاسخ

من ۲۵ هفته دادم فککنم

از 24هفتگی به بعد میتونی آزمایش گلوکز بدی همونه ک برات نوشتع

۲۴ هفته تمام بشه میتونی آزمایش قند بدی

من بیست و هشت هفته دادم

من ۳۰ هفته رفتم

همینه ۲۴تا۲۸ هفتگی انجام میدن

برامن آخر هفته نوشته

منظورت. گلوکز الان باید بدی از این هفتع شروع میشع

همینان فکر کنم

همونه ازمایشه قنده تو27هفتگی

سوال های مرتبط

مامان ☆♡گل پسر♡☆ مامان ☆♡گل پسر♡☆ ۴ ماهگی
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری