شماهم بعد زایمان درد قفسه سینه داشتین🥲🥺

۴ پاسخ

سزارین شدی؟
مامان منم بعد از به دنیا اومدن خواهرم همینجوری شد

سلام مامان گل
نی نی رو دیدی گلم؟

من الان درد قفسه سینه دارم

اگه طبیعی بودی منم اینجوری شدم بین دوتا کتفم با قفسه سینه ام درد می‌کرد چون زور زدم و خودمو به سمت جلو خم کرده بودم تا چند روز اینجوری بودم

سوال های مرتبط

مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۳ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی