سلام عزیزم دیابت داشتین؟
ازمایش دفع پروتئین دادید ؟جواب چطور بود
عزیزم واسه منم اونطوری زده رفتم آزمایش دادم قند ناشتا ۱۰۰ بود الانم دارم متفورمین میخورم
نگران نباش انشالله کنترل میکنن واست
خوبه ک ....وزن کمو باید همش دارو بخوری
هنوز جواب آزمایش قندم نیومده
یکم بالاست 😐 چند بود وزن؟ دیابت داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.