مامانا صدک ۹۵_۹۰ وزن جنین خطرناکه؟!

۶ پاسخ

سلام عزیزم دیابت داشتین؟
ازمایش دفع پروتئین دادید ؟جواب چطور بود

عزیزم واسه منم اونطوری زده رفتم آزمایش دادم قند ناشتا ۱۰۰ بود الانم دارم متفورمین میخورم

نگران نباش انشالله کنترل میکنن واست

خوبه ک ....وزن کمو باید همش دارو بخوری

هنوز جواب آزمایش قندم نیومده

یکم بالاست 😐 چند بود وزن؟ دیابت داری؟

سوال های مرتبط

مامان مامان میران مامان مامان میران روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری