۱۸ پاسخ

خب ۲۸ هفته تمام باید ۱۲۰۰ باشه زیاد پایین نیست نگران نباش

چند هفته رفتی ؟؟

از این ب بعد وزن میگیرع نگران نباش .الانم کم نیست نسبت به هفتت

باید سونو داپلر بدی اگه خونرسانی اوکی باشه با مکمل و تغذیه درست میشه یا کلا ژنتیکی ریزه

من که ن قرصی می خورم ن چیزی شکمم ندارم خدا خودش مواظب بچم باشه

منم ۳۸ هفته و ۳ روز ۱۱۸۵ بود دکترم که میگفت خوبه خودت لاغری توقع بچه تپل نداشته باش
۳۳ هفته و ۳ روز هم ۲۰۷۰ بود ک بازم میگفت خوبه

منم کم بود صدک 11 بود
1500
بعد رفتم داپلر 2045 بود صدک 15
گفت خداروشکر طبیعیه خوبه چیزی نی ولی شما ریزه این راست میگه خانوادگی ریزه میزخ ایم باباشم یکم تپلی و کوتاه منم لاغر و ریزه

ویتامین چیا میخوری؟؟

نگران نباش استرس بدتر میکن اب زیاد بخور راه زیاد برو گردش خونت و بیشتر میکن خرما مغزیجات شیر بادام غذاهایی که با جو هست نخود ابگوشتی هست بخور موز لبنیات محلی پرچرب شیر هرروز بخور ماست هرروز بخور تخم مرغ محلی بخور ماهی عدسی گردو وعده های نامنظم خیلی اهمیت داره عزیزم مدام نشخوار کن نتیجه میده
من اینارو انجام دادم وزن بچه بالا حالارژیم گرفتم دیگ بالا نره 😉😉😉

منم تو این هفته همین بود

میشه نشون بدی صدک کدوم بخش سونو هست

عزیزم دخترا کلا ریز میزه ترن بعد به ژنتیک پدر مادرم هست نگرانی نداره ..ایشالا ازین به بعد خوب وزن میگیره تپلی میشه تخم مرغ و تو وعده هر روزت بزار هروز سعی کن مغزیجات بادوم هندی درختی روزی ۵ تا از هرکدوم بخوری هر روزم یه بستنی بخور اگه قندت مشکلی نداره ماکارونی و سالاد ماکارونی و فرنی اینا هم میگن خوبه واسه وزن بچه ..مرغ یا گوشت و ماهی یکدوم تو وعده روزانت باشه سعی کن

صدک چیه؟؟؟؟

خطرناک ن ولی خب صدک سیزده ینی ریزه بچه ت برو از داروخونه پودر لیدی میل بخر روزی دوبار بخور ک باعث وزن گیری جنین میشه هیچ ضرری هم نداره پروتئینه فقط ویتامین هاتو مرتب مصرف کن گوشت و کباب و تخم مرغ رو هر روز مصرف کن

غذا های وزن ده بخور عزیزم
آبگوشت عدسی کباب مرغ و گوشت
موز آجیل شیر خرما و اینجور چیزا
مولتی ویتامین هم بخور حتکا

به دکترت بگو لیدی میل بهت بده
حلیم بخور
تخم مرغ بخور
عدسی
بستنی

یا گرم ؟؟

یک کیلو ؟؟

سوال های مرتبط

مامان صدرا.سپهر🫐 مامان صدرا.سپهر🫐 روزهای ابتدایی تولد