۵ پاسخ

عزیزم نظر دکترت مهمه
چون ب خون رسانی جفتت و... خیلی بستگی داره
دوست من دو قلو داره و رشدشونم کمه، اون جفتش خون رسانی ش یکم ضعیفه دکتر گفته بود اگه کمتر از چهار و نیم بشه سزارین می‌کنیمت

ولی با استراحت و صدکشم یکم اومد بالا فعلا سزارین نشد، تازه اون هفته 28 بود شما هفته‌ت بالاتره و صدکشون بالاتر

دوقلوهات جنسیتشون چیه

صدک چیه اصلا؟

وزنش چقدر بوده؟؟

برا من تو سونو اصلا صدک نزد

سوال های مرتبط

مامان زینب💋💋💋 مامان زینب💋💋💋 ۱۲ ماهگی
مامان لوبیا🩵🩵 مامان لوبیا🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سامیار🤍 مامان سامیار🤍 ۳ ماهگی
مامان مامان لیام مامان مامان لیام ۴ ماهگی
مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 روزهای ابتدایی تولد