سلام آب دور جنین 11باشه خوبه

۸ پاسخ

عزیزم اب دور جنین شما اوکی شد با مصرف مایعات ؟

گفت طبیعی برو بهتره و رایگانه

راستی مامان کنجد پرسیدم برا زایمان

من مشکلم قند دارم نمیتونم میوه یا آبمیوه بخورم فقط آب

برا منم ۱۱ بود دکتر گفت خوبه ولی مایعات بیشتر بخور

خوبه سعی کن مایعات بیشتر بخوری هوا گرمه

دکتر بهم گفت خوبه همش چی نرماله

ن لب مرز پاینه

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۰ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۶ ماهگی
مامان دوفندق وآرکان مامان دوفندق وآرکان ۹ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱۰ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان محیا و زهرا مامان محیا و زهرا ۷ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی