آب دور جنین ۱۱ باشه خوبه ؟

۸ پاسخ

منم همینقده، نگرانم

خوبه به شرطی که با بزرگ شدن بچه حجم آب کم نشه باید آب زیاد بخوری. هندونه بخور

اب دور جنین کجای سونو نوشته؟

مایعات بخور

اره خوبه نرمال
۹تا ۱۴طبیعی
ولی به مروز زمان هرچی سن بارداری میره بالاتر ابرکمتر میشه پس باید استراحت و مایعات فراوان شروع کنی که خدایی نکرده بخاطر اب جنین مجبور نشی زودتر زایمان کنی الان کم نیست اصلا ولی باید برای اینده مایعات بیشتر بخوری شیرینی جاتم اب جنین.زیاد میکنه مثل خرما غسل مریا
مال من ۹بهم سرم دادن و گفتن استراحت و مایعات فراوان فردا دوباره باید برم اندازه بکیرن

تا میتونی آب بخور

برای من 15 بود

بد نیست ولی مایعات زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان Mahoor مامان Mahoor هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی