اب دور جنین تو ۲۸ هفته ۲۱ باشه خوبه؟

۵ پاسخ

منم امشب سونو بودم۲۱ بود قندمم ۷۰هست آزمایش دادم

یه ازمایش قند ناشتا بده . مواد قندی هم نخور

دکترم به من گف زیاده،شما علائم تنگی نفس یا تپش قلب دارید؟

عزیزم زیاده

شاید یکم زیاد باشه قندت بالا نیستگگ•؟

سوال های مرتبط

مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی گل و بلبل مامان نی نی گل و بلبل ۹ ماهگی
مامان پوریاوپریا مامان پوریاوپریا ۹ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی