نه،برای منم یازده بود دکترم گفت خوبه،اما خودم آب کم میخوردم باعث انقباض کاذب میشد ،آب زیاد خوردم هم انقباض کاذبم کم شد هم آب دور جنین شد ۱۷
برا من الان 11هسته🥲
تو سونو رشد میگن اب دور جنین کمه یا زیاد؟
برا من دوازده بود سه هفته پیش گفتن کمه
بعد اون یکسره روزانه هندونه و اب میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.