خانم ها آب دور جنین ۱۱ باشه کم نیست؟

۴ پاسخ

نه،برای منم یازده بود دکترم گفت خوبه،اما خودم آب کم میخوردم باعث انقباض کاذب میشد ،آب زیاد خوردم هم انقباض کاذبم کم شد هم آب دور جنین شد ۱۷

برا من الان 11هسته🥲

تو سونو رشد میگن اب دور جنین کمه یا زیاد؟

برا من دوازده بود سه هفته پیش گفتن کمه
بعد اون یکسره روزانه هندونه و اب میخورم

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آراد مامان آراد ۱۰ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۶ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری