من شنیدم۹تا۱۲محدودا طبیعیه
نه چون رو به آخر میره یکم کمتر میشه طبیعیه
منم ۱۲ بود دکتر گفت طبیعیه
ن زیر ۱۰ بده
مایعات بخور نیاد پایین تر
از منم ۱۱ بود دکتر گفت خوبه. چون ترشح زیاد داشتم شیرینی خوردم بیشتر شد الان روی ۱۵ هست
بره منم 10 بود دو هفته پیش آب زیاد خوردم شنبه رفتم سونو شد 16
برای منم 11 بود دکتزم گفت خوبه
اب بیشتر بخور تا از این کم تر نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.