۷ پاسخ

من شنیدم۹تا۱۲محدودا طبیعیه

نه چون رو به آخر میره یکم کمتر میشه طبیعیه
منم ۱۲ بود دکتر گفت طبیعیه

ن زیر ۱۰ بده
مایعات بخور نیاد پایین تر

از منم ۱۱ بود دکتر گفت خوبه. چون ترشح زیاد داشتم شیرینی خوردم بیشتر شد الان روی ۱۵ هست

بره منم 10 بود دو هفته پیش آب زیاد خوردم شنبه رفتم سونو شد 16

برای منم 11 بود دکتزم گفت خوبه

اب بیشتر بخور تا از این کم تر نشه

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری