پد حتما بزار چک کن.اگه خیس بشع یعنی نشتی داری.
تست واژن و آزمایش بهتر نشون میده.
نگران نباش ۱۱هم کم نیست رفته رفته یکم کم میشه،بیاد نزدیک۶کم حساب میشه
من اوایل بارداریم ۱۹ بود الان تو ۳۵ هفته شده ۱۲
هرچی هفته بالاتر میره ابش کمتر میشه
ولی اگه شک داری به دکترت بگو
نظر دکترت مهمه ولی اگر کم آب بخوری مخصوصا اگر فعالیت داشته باشی و گرمت بشه یا استفراغ و... داشته باشی که باعث کم آبی بون میشه آب دورش کم میشه ولی به معنی نشتی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.