,خانما کیسه ابم نشتی داره و مایع دور جنین شد ۱۱
چیکار کنم😭😭😭

۹ پاسخ

بستری شدم اره پارس کیسه اب

فقط مایعات بخور

عزیزم چند بود اولش؟

برو بیمارستان

بستری میکنن اوکی میشی

چطور نشتی کرد؟ چیز سنگینی بلند کردی؟

ازکجافهمیدی نشتی داری عزیزم؟

امپول ریه میزنن حتما

عزیزم نگران نباش چند روز بستری میشی برات سرم تزریق میکنن درست میشه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی