مایعات بیشتر بخور اگر قند نداری هندونه بخور
۱۰تا۲۰نرمالش هست
من ی هفته پیش رفتم گف ۸ چند روزه از بس هندونه آب خوردم همش دستشوییم ،دکترمم دوتا بم سرم داد زدم تا یهفته دیگ برم باز سونوگرافی ، بنظرتون ۸ خیلی کمه؟؟
منم ۱۴ کفت خوبه
من از۲۰ًشدم ۱۴
نه برا من۱۳بود فک میکردم کمه دکتر گف۶به پایین بده
ن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.