اب دور بچه 11باشه خوبه تو 36هفته

۵ پاسخ

اره خوبه من هفته پیش 5بود بستریم کردن دوشب تحت نظر بودم

مال من 34هفته 12بود گفت نرماله

زیر ۱۰ لب مرز حساب میشه من ۹ بودم دو هفته مایعات خوردم اومد رو ۱۲ ، دکتر گفت خطر رف شده ولی تا میتونی مایعاتتو قط نکن

رو مرزه یکم مایعات بیشتر بخور

برا من ۳۱ هفته ۱۴ونیم بود گفت نرماله

سوال های مرتبط

مامان زینب💋💋💋 مامان زینب💋💋💋 ۱۲ ماهگی
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورا 🎀 مامان نورا 🎀 ۵ ماهگی
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان آرین و آروین مامان آرین و آروین ۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان راسان مامان راسان روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا و مسیحا مامان رستا و مسیحا ۱ ماهگی