من دیروز دادم 12بود وزن هم همین گفت خوبه
بعدم رفتم دکتر نشون دادم چیزی نگفت بهم
نه از ده تا بیست اوکیه
گلم من از دوتا دکتر سوال کردم گفتن بالای ۱۰ کاملا اوکیه . زیر ۸ خطرناکه . ولی نمیدونم چرا تو گهواره کم میدونن . بچه ک بزرگتر بشه جاش کمتر میشه و مایع دورش هم همینطور .
واسه من ۳۳ هفته ۱۲ بود گفت خوبه
نه خوبه آب دورش....وزنشم خوبه
خود سنو چی بهت گفت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.