آب دور بچه تو ۳۳هفتگی ۱۲کمه
وزنشم ۲کیلو۷۸ خوبه تواین هفته ؟؟

۶ پاسخ

من دیروز دادم 12بود وزن هم همین گفت خوبه
بعدم رفتم دکتر نشون دادم چیزی نگفت بهم

نه از ده تا بیست اوکیه

گلم من از دوتا دکتر سوال کردم گفتن بالای ۱۰ کاملا اوکیه . زیر ۸ خطرناکه . ولی نمیدونم چرا تو گهواره کم میدونن . بچه ک بزرگتر بشه جاش کمتر میشه و مایع دورش هم همینطور .

واسه من ۳۳ هفته ۱۲ بود گفت خوبه

نه خوبه آب دورش....وزنشم خوبه

خود سنو چی بهت گفت؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان فندق🥹 مامان فندق🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کایان اهواز مامان کایان اهواز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سادات‌ونینی✨👣 مامان سادات‌ونینی✨👣 هفته سی‌وچهارم بارداری