صدک رشد ۹۰ خطرناکه ؟

۷ پاسخ

رشدش بالاس . دیابت داری؟؟

قندت بالا نیست عزیزم؟

سونوهای قبلیت چطور بود؟ اگه دیابت بارداری نداری خطرناک نیست. بچه ت درشته هزارماشالا.

۲۶هفته صدک ۵۰ بود

ماشاالله پهلونیه برا خودش

سونوگرافی گفت اما خطرناک نیس؟

صدک بالایی هست ، احتمالا بچت درشته ، بهت نگفتن رشدش بالاست و از هفته خودت زده جلو؟

سوال های مرتبط

مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی