رشدش بالاس . دیابت داری؟؟
قندت بالا نیست عزیزم؟
سونوهای قبلیت چطور بود؟ اگه دیابت بارداری نداری خطرناک نیست. بچه ت درشته هزارماشالا.
۲۶هفته صدک ۵۰ بود
ماشاالله پهلونیه برا خودش
سونوگرافی گفت اما خطرناک نیس؟
صدک بالایی هست ، احتمالا بچت درشته ، بهت نگفتن رشدش بالاست و از هفته خودت زده جلو؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.