۴ پاسخ

زیره هم خیلی خوبه دم کن بخور دو لیوان باشیم خالی انشالله زود زایمان میکنی

آره هر چی ک برای پریودی میخورن خوبه برا زایمان راحت تر

اره ولی با احتیاط باید مصرف بشه چون هفتت بالاس ممکنه بچه پی پی کنه خدایی نکرده
ماما به من میگه وقتی درد زایمانت شروع شد بخور اون موقع اثرش بهتره

شنیدم دم نوش شوید بله میشه

سوال های مرتبط