سلام قطره آد تا کی باید بخورن بچه ها؟

۴ پاسخ

از الان دیگه باید قطع کنی مولتی بدی.

تا ۶ماهگی

اد خالی تا ۶ ماه . بعد ۶ ماه نولتی که توش اد داره

تا ۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهای نازم مامان دوقلوهای نازم ۱۲ ماهگی
مامان مَهان خانوم مامان مَهان خانوم ۷ ماهگی
مامان گندم🌾👶 مامان گندم🌾👶 ۵ ماهگی
مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم ۸ ماهگی
مامان ✨️جانان✨️ مامان ✨️جانان✨️ ۱ سالگی
مامان شیرین عسل💋🤍 مامان شیرین عسل💋🤍 ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۴ ماهگی
مامان نیل مامان نیل ۸ ماهگی