خودم بافتم برا دخترم نظرتون چیه

تصویر
۱۴ پاسخ

خیلی نازه

منم خیلی دوس دارم ببافم ولی بلد نیستم

خیلی ناااازه😍

چ خوشگل خسته نباشی😍

وای منم خیلی دوست دارم یاد بگیرم🥹

خیلی نازه

کلاس رفتی چه ناز شده

خیلی قشنگه

چ ناز مبارک

چه خوشمله وناز

چه هنرمند.اجازه هست حسودی کنم؟؟؟

مبارکه ش باشه ایشالا
آفرین بهت مادر با سلیقه

خیلی قشنگه

خیلی قشنگه کاش منم بلد بودم

سوال های مرتبط

مامان علیسان کوشولو🙃 مامان علیسان کوشولو🙃 ۱ سالگی
مامان علیسان کوشولو🙃 مامان علیسان کوشولو🙃 ۱ سالگی