۳ پاسخ

منم ۲۹ هفته ۱۴۰۰ بود
چون خودم لاغرم و وقتی بدنیا اومدم ۲۴۰۰ بودم دکتر گفت طبیعیه

وزنش خوبه
میتونی لیدی میل هم بخوری

خوبه ماشالله ولی دیگه شروع کن به خوردن کباب و حلیم مغزیجات

سوال های مرتبط

مامان ♡مهوا♡ مامان ♡مهوا♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان یارا 🦄💗 مامان یارا 🦄💗 ۳ ماهگی