سلام خانما چرا تو سونوم اینو نوشته

تصویر
۶ پاسخ

سلام عزیزم میشه سونو آنومالیتو کامل بفرستی برام
برای من یه موردی لب مرز اعلام کردن خیلی نگرانم 😢

برا همه مینویسه برا وزن نینی

خو عکس کامل بزار

برای همه اینو مینویسه چیز خاصی نیست

مال منم نوشته بود انومالی تکمیلی

و اینکه دکتر ازم پرسید درد زیر شکم داری گفتم آره بعضی وقتا ولی نگفت چرا میشه واسه بریچ بودن بچه باشه؟

سوال های مرتبط

مامان جیغ جیغو ها💋💙 مامان جیغ جیغو ها💋💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوین🥿🎀 مامان سوین🥿🎀 ۱ ماهگی
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی
مامان مسدود شدیم مامان مسدود شدیم ۵ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری