دست‌ و پای یخ نشانه تب زیاده ؟؟

۳ پاسخ

آره من سر واکسن تجربه داشتم
وقتی تبش میرفت بالا دست و پاش یخ میکرد
اصلا روش چیزی ننداز تبش میره بالا تر خطرناک میشه
تبش بیاد پایین دست و پاش هم گرم میشه

ربطی نداره

سردش نیست؟

سوال های مرتبط

مامان پسملا🧿 مامان پسملا🧿 ۶ ماهگی