۸ پاسخ

برا منم سواله مگه نوزادا نباید زیااد بخابن اخه

کاشکی از منم زودتر بیاد

دستاشو اروم با ی پارچه قنداق کن بزار رو پات صدای سشوار براش بزار میخوابه

بچه منم نمیخوابم دارم چرت میزنم دیگ خدا

پسر منم نمیخوابع کلافه شدم😭

منم بعضی وقتا از بیخابی دیوونه میشم

اخه عزیزم ما مادرا هممون کمبود خواب داریم

دیگ باید بگذرونیم 🥹🥲

سوال های مرتبط

مامان اورهان🧒🩵 مامان اورهان🧒🩵 ۱۰ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۵ ماهگی
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی
مامان اِلارا🎀🧸 مامان اِلارا🎀🧸 ۴ ماهگی