اصلا نمیخابع مال من همش سرحاله
بایولایکت واقعا خوبه من هرچی قطره بود دکتر داد تاثیرنداشت دکترشو عوض کردم اینو داد الان خداروشکر خوبه فقط گشنش بشه بیداربشه اهورا نی نی هم داد یه شربت فاموتیدین هم داد یه قطره کولیک هم داد مرتب هر۸ساعت بهش میدم
عزیزم الان اوج کولیکشه
صدای سشوار دانلود کن بزار
قنداق کن
برای نفخ شکم حرکات دوچرخ بده پاهاشو یا تو شمکش جمع کن
شکمشو در جهت عقربه ساعت با روغن زیتون ماساژ بده
قطره بایولاکت بده گریپ میکچسر هم خوبه
دیوانمون کردن 😫
کلا ساعت خوابش بهم ریختست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.