درد پریودی خیلی دارم😭ینی دهانه رحمم داره باز میشه؟

۴ پاسخ

وای من هم مردم ولی منظم نیس دیگه خستم شد

البته دردش شدیده

اگر انقباض داری اره

ارهه برو بیمارستان

سوال های مرتبط