۶ پاسخ

بله کم‌ می‌کنه قرص ال دی هست مخصوصا مادران شیر ده

مال من خیلی کم شد قعطش کردم

کم میکنه شیرو

نه کم نمیکنه

من میخورم اره کم میکنه ولی نه زیاد

قرص ال دی شیردهی جداست

سوال های مرتبط

مامان گومبولی مامان گومبولی ۸ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی