۴ پاسخ

من نمیخواستم از چهار ماهگی بدم. ولی شیرم کافی نیست اونم با این خال روزه قبلا هم کم بود شیرخشکم خیلی کم میخوره گفتم طعم شیر خشک براش تکراریه فرنی شروع کردم براش

نوش جونش
عزیزم این ظرفشو از کجا گرفتین؟

ممنونم عزیزم

میشه دستورشو بزاری فدات

سوال های مرتبط

مامان 🎀🪽ارتمیس🎀 مامان 🎀🪽ارتمیس🎀 ۱۲ ماهگی