۱۳ پاسخ

بی‌صبرانه منتظرم هوا گرم شه بریم

عزیز در دونه
عاشق دختر کوچکم. چون خودم تک دخترم بچه اولم خداروشکر پسر شد🙂😍

مامان ماهلین از شیشه شیر دکتر براون راضی چند قطره میدی ؟چه شیرخشکی میدی

عزیزم زود نیست بچه رو بزاری روروئک تو اون تایپک گذاشته بودی

اخی نانازی❤️🥹

خوش بگذره

منم منتظرم هوا خوب شه بپرم بیرون . مثل زندانیام دارم دیوونه میشم . فعلاباید تا اردیبهشت صبر کنم

گوشاشو بپوشون جیگر

واخ اینو نگا واقعی یا عروسکع؟

سردش نیس

........

تصویر

اخی عزیزم بسلامتی.
منطقه ما ی عالمه برف روزمینه فعلا کاسکله کنسله😅

فلاسک و قوطی شیر خشک هم بردید؟

سوال های مرتبط

مامان 🌞گونآی🌜 مامان 🌞گونآی🌜 ۷ ماهگی
مامان ماهان دایان مامان ماهان دایان ۸ ماهگی