۱۰ پاسخ

سوال منم هست

یعنی بزرگترین دغدغع من سونده

در برابر زایمان دردی نداره یه کم میسوزه

بگو بعد بی‌حسی واست بزارن

من اصلا ب سوندفکرنکرده بودم😄😄

به خداسونداصلادردنداره که

اگه فقط سوزش باشه اون قابل تحمله

من شنیدم میگن یکوچولو سوزش داره

عادیه. یخورده درد داره که قابل تحمله. برا من که اسون بود. فقط باید شل کنی خودتو ونفس عمیق بکشی زودی تموم میشه

نترس دردزایمان خیلیییییییییییییی بیشترازدردسونداست

سوال های مرتبط