۹ پاسخ

فقط دکتر سهیلا اکبری 👌🏻

رفتم پیشش میگم بچه هام سالمن میگه باید بترسی. داشت قلبم ایست میکرد فقط اینو میگم خیر نبینه

ابوالفضل دادم نابودش کنه بعد ترین دکتری که تا الان دیدم
هیچ بلد نیست تشخیص بده حیف نباشه اسم دکتر گذاشتن رو این نهفم

من واسه آن تی فقط رفتم پیشش ک گف دختره ولی انومالی پسر بود

بچهت چیه مامان فندوق

🤣🤣🤣🤣

اره رفتم

میگم بعد از سونو آنومالی باید آزمایش بدیم یا ۶ ماهه باید آزمایش قند بدیم

سونو گرافی بوعلی هستش؟؟

سوال های مرتبط