سلام کسی می‌میدوند بیمارستان عسگریه چقدر هزینه سزارین

۵ پاسخ

اینویکی ازماماناگذاشته بود

تصویر

بیا تو پی وی بمون بری بیرون پیام ها میره پی وی خرابه

پی بیین

گلم اینها دارین

تصویر

خصوصیه دیگه حدود سی چهل میشه
اگه تکمیلی داری ک حدود ده تومن میشه
دکترم که جدا زیرمیزی میگیره

سوال های مرتبط

مامان پسر خوچولو مامان پسر خوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دل آرا و دایان مامان دل آرا و دایان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نبات مامان نبات هفته سی‌ونهم بارداری