مامانیا میتونم کیوی بخورم یا ضرر داره ؟؟

۴ پاسخ

منکه زیاد میخورم
بخصوص برای جلوگیری از یبوست بعد از زایمان خیلی خوبه

من ک میخورم😕

کیوی ممکنه آلرژی زا باشه وپوست بچه واکنش نشون بده البته اگه شیرخشک میخوره مانعی نداره

از میوه های ممنوعه برا کولیک بود

سوال های مرتبط

مامان عامر کوچولو💙🍼 مامان عامر کوچولو💙🍼 ۶ ماهگی
مامان نفس🫠💕💓👣 مامان نفس🫠💕💓👣 ۸ ماهگی