۶ پاسخ

عدسی عالیه من میخوردم
حتی مامانم برام عدس خالی میزاشت بجوشه میخوردم با نمک
بخور نوش جونت

ن عالیه دکترم میگف غذای هستش ک جنینو تپل میکنه ولی مادر رو نع

نه اصلا خیلی هم خوبه قنی از آهن هست

خیلیم خوبه

نع هیچی ی اندازه مشگل ندارع

وا چرا باید ضرر کنه

سوال های مرتبط

مامان ثنا مامان ثنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حبه قندم🥹🍬 مامان حبه قندم🥹🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عشقولی، ✨🪅🧸 مامان عشقولی، ✨🪅🧸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پروانه کوچولو🦋 مامان پروانه کوچولو🦋 هفته هفتم بارداری