۳ پاسخ

دخترمنم خیلی سکسکه می‌کنه میگن بخاطر هوامیره تومعده ش سکسکه میکنه

آروغشو خووب بگیرین.بعضی وقتا دوتاآروغ میزنن.بعدآروغ یکم بگیرینش بغل یا زیرورو بزارینش.درکل بچه سکسکه اش ازآدم بزرگا بیشتره

مال منم خیلی دیگه سکسکه می‌کنه نمیدونم طبیعیه یا ن

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آرتین مامان آرسام و آرتین ۱۲ ماهگی
مامان محمد  و ایلیا مامان محمد و ایلیا ۷ ماهگی