سلام خانمها چند دست لباس نوزادی کافیه بخرم

۳ پاسخ

من که ۵ دست لباس ۰ تا ۳ ماه خریدم.

منم بچه اولم هست از اونجایی ک خیلی هزینه ها زیاده و بابای منم بیکار شده فقط چیزایی ک حس کردم ضروریه برداشتم

من دو تا سایز صفر گرفتم ۴ دست سایز یک .دوتا سرهمی .ی ست بیمارستانی
آغوشی گرفتم .پتو دورپیچ و پتو گلبافت و ساک وسایل و تشک و بالشت .تشک تعویض .گهواره و روروعک هم میخام بگیرم چیز دیگه ای نه چون خانوادم ندارن واقعن

من که ۴ دست گرفتم
بزرگتر بشه بازم میگیرم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کشمش پلویی مامان کشمش پلویی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری